Parfait cu mango, banane si granola

Pin on PinterestShare on FacebookEmail to someoneGoogle+

Stiai ca ceea ce mananci zi de zi iti poate creste sau scade productivitatea si creativitatea? Da, e adevarat desi posibil sa te contrarieze… Exista anumite alimente: legume, fructe, seminte, cereale care ajuta la cresterea capacitatii de concentrare, dau energie si pot creste nivelul de optimism, iar pe de alta parte sunt alimente care iti scad energia, te demotiveaza, iti creeaza stari de oboseala si chiar de iritatie. Iti propun sa faci un exercitiu de constientizare a ceea ce pui in farfuria ta, timp de o saptamana si sa iti urmaresti starile si modul in care iti influenteaza alimentele, productivitatea si energia. Ca sa iti acord un sprijin in acest sens, iti propun sa incepi ziua cu un mic dejun satios dar sanatos, care sa contina proteine (oua, seminte de chia, spirulina, canepa) si/ sau carbohidrati (fructe si/ sau legume), fibre (tarate, fulgi de cereale, psyllium). Carbohidratii ofera energie organismului si sunt esentiale pentru sanatatea noastra, in timp ce proteinele ajuta la formarea muschilor, fiind importante si pentru mentinerea sanatatii pielii.

Am ales sa iti scriu despre un tip de mic dejun, usor transformabil si in gustare si chiar transportabil la birou daca nu ai timp suficient sa il savurezi dimineata acasa. Este un mic dejun pe straturi ce contin fructe, cereale si iaurt. Iaurtul se poate inlocui cu lapte vegetal, cu crema din caju hidratat sau un pireu de fructe.

Have a perfect breakfast parfait!

 

Leave a Comment.